BESAR, PANJANG, KERAS, TAHAN LAMA, GEBU, MONTOK, LENTIK & ANJAL

Friday 8 June 2018

RAGAM SETAN ~ Adik Jadi Mangsa Nafsu Serakah Dua Abang Kandung!!

Gambar Hiasan
DUA LELAKI DITAHAN, semalam selepas dipercayai merogol adik perempuan mereka berusia 17 tahun dalam kejadian di rumah keluarga tiga beradik itu di Papar, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Papar Deputi Superintendan Ladamah Sulaiman berkata, kedua-dua beradik berusia 26 dan 24 tahun itu ditahan di rumah keluarganya pada 2.30 petang sejurus pihak polis menerima laporan kejadian.

Advertised By MLTGA
Katanya, kejadian berlaku pada 2 pagi ketika mangsa sedang tidur di ruang tamu rumah berkenaan.

“Mangsa mendakwa didatangi dua abangnya dengan seorang bertindak menutup mulut gadis itu, manakala seorang lagi menggunakan gunting untuk memotong seluar dan seluar dalam mangsa.

Advertised By MLTGA

“Laporan polis dibuat oleh kakak mangsa dan polis terus melakukan tangkapan terhadap kedua-dua suspek serta merampas barang kes termasuk gunting untuk siasatan,” katanya.

Katanya, pihak polis difahamkan kedua-dua suspek sudah melakukan perbuatan sama terhadap mangsa sejak gadis itu berusia 12 tahun, namun tiada laporan polis dibuat.


Advertised By MLTGA

“Mengikut maklumat yang diterima oleh pihak polis, mangsa sebelum ini pernah dicabul dan dirogol oleh kedua-dua suspek berkenaan.

“Kedua-dua suspek juga dipercayai berada di bawah pengaruh alkohol ketika kejadian itu berlaku, dan suspek berusia 26 tahun positif dadah jenis syabu selepas saringan ujian air kencing,” katanya.


Advertised By MLTGA

Katanya, siasatan dibuat mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara tidak lebih 30 tahun dan minimum 10 sebatan, jika sabit kesalahan.

Sumber: Metro


Nak Beli MLTGA Oil Plus

No comments:

Post a Comment

Ini Blog MLTGA Oil Plus